#به_قلم_خودم   سال بود که سمت تئاتر و نمایشنامه‌نویسی نرفته بودم. همیشه علاقه‌ی زیادی به این هنر داشتم. از همان 15 سالگی که سرنوشتم با هنر آمیخته شد. یک دلم را روی صحنه‌ی تئاتر جاگذاشتم. حالا دیبشب به واسطه فاطمه سادات دوباره پرت شدم به عالم نمایش‌نامه‌نویسی. خاطراتی که با دوستانم داشتم را به یاد آوردم. به قول آنها خاک صحنه را خوردیم و تا خواستیم به جایی برسیم ازدواج کردیم و بچه‌دار شدیم و دیگر کم و بیش می‌توانستیم به روی صحنه برویم.  دیشب دوباره با اشتیاق خودم را رها کردم درون دیالوگ‌ها و میزانسن ها و حرکات دست و میمیک صورت. دیشب با پست فاطمه سادات که درخواست نمایشنامه شهدایی داشت جرقه‌ای توی سرم زد که چون برای مدارس متوسطه دخترانه می‌خواهد پس چه بهتر که نمایشنامه‌ای درباره شهیده زینب کمایی بنویسم. فایل نمایشنامه را در اختیارتان می‌گذارم.  اگر دوست داشتید داخل گروهی که چند سال پیش درست کردم و نمایشنامه‌هایم را گذاشتم عضو شوید. ☺ 👇 👇 👇 👇   https://kowsarnet.whc.ir/groups/profile/9280443  اگر درباره اجرا و نحوه حرکات و لباس و میزانسن سوالی داشتید با افتخار پاسخگو هستم. اگر شهید خاصی را برای نمایشنامه خود در نظر گرفته اید. اسم شهید را بدهید و نمایشنامه را تحویل بگیرید.   #تجربه_امین #تولیدی

سال بود که سمت تئاتر و نمایشنامه‌نویسی نرفته بودم. همیشه علاقه‌ی زیادی به این هنر داشتم. از همان 15 سالگی که سرنوشتم با هنر آمیخته شد. یک دلم را روی صحنه‌ی تئاتر جاگذاشتم.

حالا دیبشب به واسطه فاطمه سادات دوباره پرت شدم به عالم نمایش‌نامه‌نویسی.

خاطراتی که با دوستانم داشتم را به یاد آوردم. به قول آنها خاک صحنه را خوردیم و تا خواستیم به جایی برسیم ازدواج کردیم و بچه‌دار شدیم و دیگر کم و بیش می‌توانستیم به روی صحنه برویم.

دیشب دوباره با اشتیاق خودم را رها کردم درون دیالوگ‌ها و میزانسن ها و حرکات دست و میمیک صورت.

دیشب با پست فاطمه سادات که درخواست نمایشنامه شهدایی داشت جرقه‌ای توی سرم زد که چون برای مدارس متوسطه دخترانه می‌خواهد پس چه بهتر که نمایشنامه‌ای درباره شهیده زینب کمایی بنویسم.

فایل نمایشنامه را در اختیارتان می‌گذارم.

اگر درباره اجرا و نحوه حرکات و لباس و میزانسن سوالی داشتید با افتخار پاسخگو هستم. اگر شهید خاصی را برای نمایشنامه خود در نظر گرفته اید. اسم شهید را بدهید و نمایشنامه را تحویل بگیرید. 

دانلود نمایشنامه من میترا نیستم، مناسب متوسطه اول و دوم

👇👇👇👇👇

 

 

 

   سه شنبه 1 آذر 1401